HTML

USA :)

Friss topikok

  • g!orgio: 1000 méter az elég durva. Akkor már a Kékestető nevű domb nektek meg se kottyan :) (2011.08.03. 19:57) aug 1 - Grand Canyon 2 - The Trail
  • Öcsike2: Szevassz Anyukam, eddig eleg izgalmasan hangzik, aztan csak rendes legye`! :-D Puszillak (2011.08.01. 18:22) júli 26 (helyett 27) - megérkezés
  • Jutka35: Sziasztok!,, Annyit nevettem a segges sztorin, Piros azt elfelejtettem mondani,hogy Levi éjszaka h... (2011.07.30. 18:53) juli 29 - shopping day

Címkék

kiegeszitesek

2011.08.01. 10:04 pirosch

 Kiegeszitesek a korabbi bejegyzesekhez:

- mikor Californiabol Arizona fele vezettem a kaktuszfoldon at, atszaladt elottem egy kengyelfuto gyalogkakukk :)

Levi szerint szalado kukoka. Szerintem meg olyan allat nincs…

- a Universal Studiosban a felsorolasbol kihagytam a House of Horrorst, pedig nagyon durva volt… itt voltak ijesztgeto emberek, es hiaba lattam, hogy az elottem meno lanyokra kiugrott balrol egy drakula, es szamitottam ra, ram jobbrol ugrott ki a menyasszonya! A plafonrol mindenfele cernaszalak logtak, ezaltal ugy ereztuk, mintha pokhalo lenne a nyakunkban, es volt egy resz, ahol a plafonrol logo, foliaba csomagolt tetemek kozott kellett atvagni, es persze nem lehetett ugy, hogy ne erj hozzajuk… na nalam ez kicsapta a biztositekot, plane, h Levi, aki persze tolt engem maga elott (:)) meg hatulrol mondogatta, h meg fog mozdulni, meg fog mozdulni… Ezek utan az, h a vegen egy bardos ember le akarta vagni a labunkat a kijaratnal meg se kottyant. Sot, elotte mar Levi a halal pofajaba rohogott :) Mondjuk azt nem ertettem, miert nevette ki az ijesztgeto embert, en be voltam fosva… de aztan a bardostol neki is rafagyott a mosoly az orcajara :)

- szinten Universal Studios: nagyon durva, ahogy az amcsik kinyilvanitjak az erzelmeket, ooooh, aaaah, nevetnek, sirnak, sajnaljak a bohocot (oooooooh!), es egy ido utan azt vettem eszre, h minket is teljesen magaval sodort a lendulet, mi is konnyesre rohogtuk magunkat, amikor ez volt a cel, fujoltunk, mikor az kellett, nyomtuk az oooooh-aaaaah-t, es meg jol is esett.  

- nem emlitettem a shopping eredmenyek kozott, h sikerult 2 db jobb labas Converse cipore szert tennem, uh ezuton szeretnem kozzetenni, hogy akinek felesleges 7es meretu BALos Converse van (az se kell, h feher legyen) az nalam jelentkezzen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaliforniaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr143116173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása