HTML

USA :)

Friss topikok

  • g!orgio: 1000 méter az elég durva. Akkor már a Kékestető nevű domb nektek meg se kottyan :) (2011.08.03. 19:57) aug 1 - Grand Canyon 2 - The Trail
  • Öcsike2: Szevassz Anyukam, eddig eleg izgalmasan hangzik, aztan csak rendes legye`! :-D Puszillak (2011.08.01. 18:22) júli 26 (helyett 27) - megérkezés
  • Jutka35: Sziasztok!,, Annyit nevettem a segges sztorin, Piros azt elfelejtettem mondani,hogy Levi éjszaka h... (2011.07.30. 18:53) juli 29 - shopping day

Címkék

juli 29 - shopping day

2011.07.30. 09:35 pirosch

Az ejszaka nem mult el esemenytelenul: Levi, ahogy igerte, rendezett egy kis showmusort (ha a Universal Studios nem lett volna eleg). Reggel 7 korul arra ebredtem, h arrol erdeklodik, kie az a segg ott. Azt hittem, az enyemmel van baja (marmint hogy atlogok az agyon, vagy ilyesmi), de kiderult, h azt hitte, van egy harmadik segg is az agyban... meghozza VIASZBOL. Azt hiszem a Madame Tussaud's eleg nagy hatassal volt ra...  
Azt hittem eloszor, h az a baja, h ki van fekudve az agy, ugyhogy ki is rohogtem, h biztos leszakadt alatta, de o nem nevetett ezen. Kiderult, h nem is a melyedest reklamalja, hanem vmi segget... tegnap voltunk a Kingkongon meg a Shreken, vajon ma ejjel mit fog behaluzni?!?!?!? Remelem nem fogja azt hinni, h o az ogre.
Kicsekkoltunk a szladibol, es a mar jol ismert utvonalunkon felmentunk a10es freewayre a belvaros fele, az uj laptopom fele :)))) Kiderult, h a bolt cime egy plaza, de itt meg nagyon celiranyosak voltunk, csak a gepemet vettuk meg meg Levinek egy fulhallgatot. Itt olyan kedvesek az eladok, h szinte kivul esik az ertelmezesi tartomanyunkon. Es csak itt, csak most, csak neked szolo ajanlataik vannak, amik tenyleg visszautasithatatlanok, es tenyleg meg is veszed, amit ok akarnak... 
Ezt megtapasztaltunk az Ontario Mills outletben is, ahol egy tanari fizetest sikerult elbasznunk - fejenkent. De annyi szep motyoval gazdagodtunk :) Igaz, lehet, h mi nem a megfelelo helyen jartunk, de azert itt nem volt "1 polo 1 dollar" feelingje az embernek. De teny, h a markas meg designer cuccok sokkal olcsobbak voltak, mint otthon.
Meg is vacsiztunk a bev.kp.ban, aztan jottunk meg 130 km-t Yucca Valley-ig, egy Super8 inn-ig, ahol a kertben ulunk epp a medence partjan... es a csotanyok szaladgalnak mellettunk :) Furi, h itt 10 fokkal melegebb van, mint LA-ben (ez igy este, mikor LAben mar faztam meg markansabb), val. ennyit szamit, h eltavolodtunk az oceantol.
Itt most 0.50, leragadnak a szemeink (mint ahogy az elobb irtam a tegnapi naprol szolo bejegyzesben, de azert csak megirtam a mait is), jo faradtak vagyunk, szerintem a sok rohogestol is :)



 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaliforniaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr583111188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jutka35 2011.07.30. 18:52:53

Sziasztok!,,
Annyit nevettem a segges sztorin, Piros azt elfelejtettem mondani,hogy Levi éjszaka holdkoros, lesznek meg ennel is furcsabb jelenetek :)))))))
Jajj, annyira jo lehet nektek ott!!!
Eppen ma lattam egy adast a tv-ben a Beverly Hillsi gazdag negyedrol es ti ott jartatok!!!
Jarjatok nyitott szemmel, hatha talalkoztok valamelyik starral, rogton egy foto!,,

Puszi
J

Jutka35 2011.07.30. 18:53:54

Sziasztok!,,
Annyit nevettem a segges sztorin, Piros azt elfelejtettem mondani,hogy Levi éjszaka holdkoros, lesznek meg ennel is furcsabb jelenetek :)))))))
Jajj, annyira jo lehet nektek ott!!!
Eppen ma lattam egy adast a tv-ben a Beverly Hillsi gazdag negyedrol es ti ott jartatok!!!
Jarjatok nyitott szemmel, hatha talalkoztok valamelyik starral, rogton egy foto!,,

Puszi
J
süti beállítások módosítása